banner top almaecet gumicukor
banner top almaecet gumicukor
nani almaecet gumicukor

Indulnál, de gyorsan enned kellene valamit, hogy kitartson a következő találkozón is. Mielőtt beleharapnál egy müzliszeletbe vagy más,  adalékanyagokkal teli harapnivalóba, amelyektől csak még éhesebbnek és izgatottabbnak éreznéd  magad – íme öt egyszerű étel, amelyek mindent megváltoztatnak.

Instant zabpehely vagy korpa

Vegyél kis kiszerelésben kapható bio zabpelyhet vagy korpát, hogy kéznél legyenek. Tartsd a táskádban vagy az asztalfiókban. Ha utazol, vidd magaddal ezeket – mindig kérhetsz meleg vizet a repülőtéri kávézóban.

Gyümölcs és joghurt

Próbáld ki, hogy 20 gramm fehérjét teszel egy görög joghurtba. Adj hozzá gyümölcsöt, például apróra vágott szilvát, bogyós gyümölcsöt, banánt, dióféléket és száraz gabonapelyhet, hogy finomabbá tedd, és megnövelje energiádat.

Leves

Az év bármely szakában ehetsz levest. A leves laktató, és ha előre megtervezed, hétvégén elkészítheted, a következő héten pedig fogyaszthatod. Próbáld ki a bab-, csirke-, répa- vagy uborkás és gyömbérlevest. A forró leves kortyolgatása lelassítja, és megakadályozza a túlevést is.

Mandula

Egy csésze mandulában 30 gramm fehérje van, e mellett tele van antioxidánsokkal és E-vitaminnal, Ha figyelsz a súlyodra, ez több mint 800 kalóriát jelent, ezért légy óvatos, és egyél csak fél csészényit vagy kevesebbet.

Gyömbér

Reszelj gyömbért a salátádra, és kezdd el többet használni főzéshez. A gyömbért évszázadok óta használják az emésztés elősegítésére, gyomorpanaszokra és fertőzések leküzdésére. Megint csak készítsd el ezeket az ételeket előre, hogy gyorsan és könnyen hozzáférhess a hét folyamán.

Forrás: beliefnet.com

nani almaecet gumicukor
banner top almaecet gumicukor
MUTATJUK, KATTINTS IDE >>>
Ez a webhely sütiket használ a funkcióinak biztosítása érdekében. A látogatáselemzést anonim adatokkal végezzük.